Snart är det BA förtjyven töser och pågar!

Det börjar dra ihop sig. Spänningen stiger.. det är så att säga olidligt spännande.
Hundratals förväntansfulla människor har nu bara en sak i sina tankar... B fucking Awsome party on saturday!
Kändisar som förväntas dyka upp på röda mattan är bland annat de båda menartarna, anniemal sevenson, thellus, rebackaus, karl philip, blondinbella, bin ladin med michael jacksons borttappade näsa i handen och allas vår långväga oljemiljönär Karin Andersson. Förövrigt så kommer the poodles uppträda, björn gustavsson sjunga en kärleksballad och svennis hålla ett BA-tal. Under tillställningen kommer det dukas upp med cirka 650 flaskor crystal och femtio kilo sura gubbar (däribland idrottspelle, bert karlsson och vår gamla rektor stefan). 

Ballonger, tårta och kalas. 
Ses där fulla som as!

Signerat:
Menart  

 

Kommentarer
Postat av: Rebecka

WOHOOOOOOOOOOOOOOOO! Jag är pepp som en botox-läpp :D och ni borde verkligen operera ihop er och se ut sådär på heltid. Vore lite spexigt.

2009-11-26 @ 19:44:39
Postat av: annie

Jag älskar mig själv när jag läser er blogg och sånt

Ni är badass MENART fo lajf assååååå!! PARTY TO9t

2009-11-30 @ 12:37:02
URL: http://anniesaventyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0